HELPDESK

Esenti Solution ofera pachete de asistenta tehnica adresate companiilor mici si mijlocii care nu au un departament IT propriu. De asemenea pachetele se adreseaza si companiilor mari care doresc sa externalizeze mentenanta retelei de calculatoare unei echipe experimentate in domeniul IT&C.

Oferim servicii it helpdesk pentru toate activitatile de birou: instalari software, configurari de echipamente, setari email s.a. In conditiile dezvoltarii companiei, problemele tehnice se intensifica si tind sa devina tot mai complexe. De cele mai multe ori, utilizatorii nu stiu cum sa gestioneze eficient toate aceste probleme si pierd mult timp incercand sa gaseasca solutii la aspecte ce nu tin de competenta lor.
Serviciile helpdesk reprezinta un instrument esential pentru compania dvs. pentru a elimina toate aceste probleme care pot afecta productivitatea.

Serviciul Helpdesk are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.

In momentul in care un utilizator intampina o problema, acesta va raporta problema unui operator helpdesk. Prin intermediul software-ului nostru de monitorizare a incidentelor, operatorul va aloca solicitarii dvs. un numar de ordine. Din acest moment, problema va fi preluata de catre departamentul nostru ServiceDesk si va fi solutionata in cel mai scurt timp. In tot acest timp, utilizatorul isi poate relua activitatea, daca aceasta nu a fost compromisa de aparitia incidentului, sau se poate ocupa de alte activitati. In acelasi timp, poate sa verifice in orice moment stadiul de rezolvare a solicitarii helpdesk prin intermediul software-ului nostru de raportare / monitorizare.

Esenti Solution a dezvoltat serviciul helpdesk sub forma unui sistem profesional de inalta performanta. Practic, fiecare sesizare este inregistrata intr-un sistem it de “ticketing” care asigura:

  • Documentarea completa a intregului proces de suport tehnic prin interfata;
  • Urmarirea in detaliu a situatiilor sesizate de utilizatori;
  • Raportare si feedback .

Operatorii nostri au experienta necesara pentru a identifica rapid cauza problemelor care afecteaza echipamentele hardware/software folosite de dvs. Centrul noastru de suport preia zilnic sute de apeluri si se adapteaza perfect cerintelor dvs.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!