SERVICEDESK

“SERVICE DESK” este serviciul primar in administrarea proprietatii si este diferit de alte servicii similare cum ar fii call center, contact center ori “help desk”.

SERVICE DESK” este un punct central de contact intre furnizorii de servicii si utilizatori/client pe o platform 24/7.

Este de asemenea un punct central pentru raportarea incidentelor ( intreruperi in furnizarea de servicii ori calitate), pentru cereri de servicii si nu in ultimul rand pentru a oferii consultanta tehnica de specialitate instantanee in caz de risc sau urgente.

Principalele avantaje constau în:

  • Furnizeaza un singur punct de contact si faciliteaza restaurarea rapida a nivelelor de servicii operationale normale
  • Reduce costurile IT
  • Gestioneaza schimbarea cu solutie software de help desk care conduce operatiunile de zile repetabile si previzibile
  • Decizii rapide si inteligente bazate pe concluzii bazate pe date in timp real
  • Automatizeaza procesele IT si adopta noile tehnologii fara a adauga noi instrumente, personal sau tehnologii.

Pentru a remedia in cel mai scurt timp problemele aparute sau pentru a le preveni, va oferim posibilitatea de a incheia un contract de externalizare – service si mentenanta IT, de tip abonament, flexibil, personalizat, pe baza de SLA si sistem de Ticketing care sa raspunda necesitatilor dvs. Va punem la dispozitie o echipa de profesionisti cu vaste competente in toate domeniile IT, pregatita sa intervina prompt si eficient la orice sesizare a clientilor.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!