VOIT

Serviciul “Telefonie fixă VoIP” fixă digitală utilizează tehnologia SIP (Session Initiation Protocol) care permite transmiterea datelor de voce direct folosind o reţea de comunicaţii privată sau o reţea de comunicaţii publică (Internet). Serviciul foloseşte conexiunea de date sau de Internet pentru transferul semnalului de voce.

Cu ajutorul serviciului de “Telefonie fixă VoIP” veţi creşte comunicarea în cadrul companiei, veţi beneficia de facilităţi sporite şi veţi optimiza costurile cu valori de până la 35% – 40%.

Trecerea de la sistemul actual de telefonie la serviciul “Telefonie fixă VoIP” se face prin înlocuirea arhitecturii analogice vechi cu cea digitală, bazată pe reţeaua de date IP şi conexiunea la Internet. Fluxul de voce va fi convertit în semnal digital şi transportat între locaţiile companiei prin reţeaua privată (interna) a companiei sau prin Internet.

“Telefonie fixă VoIP” este un serviciu de voce post platit dedicat companiilor cu un volum lunar mediu sau mare de convorbiri telefonice interurbane sau internationale, prin intermediul caruia beneficiati de instrumente şi asistenţă pentru comunicaţii, care vă pot ajuta să răspundeţi rapid şi eficient solicitărilor clienţilor dumneavoastră.

Serviciul “Telefonie fixă VoIP” vă ajută să administraţi relaţiile cu clienţii într-un mod eficient, fara costuri suplimentare. Indifierent dacă vă aflaţi în alt birou sau acasă, aveţi posibilitatea să rulaţi o aplicaţie de telefonie PC (softphone), iar clienţii vă pot apela pe un numărul cunoscut.

Servicul poate fi utilizat şi pentru îmbunătăţirea comunicării între angajaţi şi reducerea costurilor cu serviciile de telefonie mobilă. Nu este nevoie decât de un telefon de generaţia a treia 3 (smartphone), un client de VoIP şi o conexiune la Internet.

Cum funcţionează?

Foarte simplu:

  • 1. conectacţi telefonul mobil la Internet prin reţeaua Wi-Fi;
  • 2. rulaţi aplicaţia sau clientul de VoIP de pe telefon;
  • 3. aplicaţia va autentifica username-ul şi parola introdusă;
  • 4. folosiţi aplicaţia VoIP pentru efectuarea apelurilor de voce.

Pentru a remedia in cel mai scurt timp problemele aparute sau pentru a le preveni, va oferim posibilitatea de a incheia un contract de externalizare – service si mentenanta IT, de tip abonament, flexibil, personalizat, pe baza de SLA si sistem de Ticketing care sa raspunda necesitatilor dvs. Va punem la dispozitie o echipa de profesionisti cu vaste competente in toate domeniile IT, pregatita sa intervina prompt si eficient la orice sesizare a clientilor.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!